Irský módní řetězec, který nabízí trendy kousky za nízké ceny, před rokem otevřel svoji první pobočku v Praze. A zdá se, že se mu na českém trhu daří.
Primark považuje první rok působení v Česku za úspěšný. „Obzvláště dobře si vedly licencované řady, především kolekce Harry Potter, NBA a Disney. Populární jsou také džínové oděvy pro ženy,“ uvedl novinářům regionální ředitel řetězce Stephen Mullen. S uvolněním protipandemických opatření podle něj stoupl zájem také o oblečení do společnosti, jako jsou halenky a šaty.
Tuzemská média dříve informovala o tom, že Primark letos plánuje otevřít ještě druhou prodejnu, a to v Brně v obchodním centru Olympia. Na pracovních portálech už Primark podle zjištění Aktuálně.cz poptává pro Brno a okolí nové zaměstnance. V hledáčku je také prodejna v Bratislavě.
První Primark v tuzemsku se zákazníkům otevřel loni 17. června v nově postaveném polyfunkčním domu, tzv. The Flow Building, na rohu Václavského náměstí a Opletalovy ulice v Praze. Prodejna se rozkládá na třech patrech a má celkovou rozlohu 4 600 m2. Fotoreportáž o tom, jak vypadalo první otevření Primarku, nalezneš v tomto článku.
Kromě Primarku se loni otevřel i HalfPrice, Anson's, Versace, Fielmann či e-Obuv.cz. Společnost Cushman & Wakefield odhaduje, že na český trh loni vstoupilo 38 nových značek, což bylo nejvíce za poslední tři roky. Z nových značek jich bylo 18 z módního odvětví, většina nových prodejen otevřela v hlavním městě.