Starbucks hlásí rekordní tržby. Pomáhá generace Z i návraty do práce po pandemii
Howard Schultz uvedl, že generace Z má v oblibě zejména ledové nápoje, které si může upravit podle sebe a zveřejnit je na sociálních sítích.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Starbucks hlásí rekordní tržby. Pomáhá generace Z i návraty do práce po pandemii
Howard Schultz uvedl, že generace Z má v oblibě zejména ledové nápoje, které si může upravit podle sebe a zveřejnit je na sociálních sítích.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Zatímco několik restaurací a kaváren v posledních týdnech svorně hlásí pokles zájmu o dražší položky a zpomalení růstu tržeb, Starbucks oznámil, že se dostal na nový rekord. Vypadá to tak, že spotřebitelé se i přes inflaci neumí vzdát svých nitro cold brew káv a čokoládových frappuccin. Informoval o tom portál New York Times.
Starbucks za uplynulý kvartál utržil rekordních 8,2 miliardy dolarů. Zakladatel společnosti Howard Schultz uvedl, že generace Z má v oblibě zejména ledové nápoje, které si může upravit podle sebe a zveřejnit je na sociálních sítích. V minulém čtvrtletí tvořily až 75 procent obratu.
Řetězci pomohlo mimo jiné i to, že se do okolních kanceláří vracejí lidé a rádi si vezmou po cestě do práce svoji oblíbenou dávku kofeinu. Ze zisku mu však ukrojily dražší suroviny, rostoucí nároky na vyšší mzdy a pandemická omezení v Číně. Provozní příjem klesl meziročně od dubna do června o 13 procent.
V červenci se objevily zprávy, že seattleský gigant uvažuje o odchodu z Velké Británie, kde má silnou konkurenci a spotřebitelé začali měnit své zvyky. Na ostrovech má Starbucks přibližně 1000 provozů, z toho tři čtvrtiny patří franšízantům.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.