hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Podnikání

Refresher získal investici téměř 50 milionů korun. Plánuje vstup na nový trh

Investiční kapitál pochází od soukromých investorů platformy Crowdberry a strategického investora z mediálního prostředí, společnosti Central Media Group.

Martina Havranová
24. 6. 2022 17:39 Čas čtení: 0:54
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Refresher získal investici téměř 50 milionů korun. Plánuje vstup na nový trh
Zdroj: REFRESHER
Podnikání
2
Martina Havranová
24. 6. 2022 17:39
Čas čtení: 0:54

Refresher získal investici téměř 50 milionů korun. Plánuje vstup na nový trh

Investiční kapitál pochází od soukromých investorů platformy Crowdberry a strategického investora z mediálního prostředí, společnosti Central Media Group.

Martina Havranová
24. červen 2022, 17:39
Čas čtení: 0:54
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Refresher získal investici téměř 50 milionů korun. Plánuje vstup na nový trh
Zdroj: REFRESHER

Portál Refresher získal investici v hodnotě téměř 50 milionů korun od soukromých investorů slovenské investiční platformy Crowdberry a maďarské mediální společnosti Central Media Group. Kapitál z investice plánuje využít zejména ke zrychlení expanze na českém trhu a také chce vstoupit na další středoevropské trhy s cílem vybudovat lifestylový mediální portál na mezinárodní úrovni. Kromě vstupu na nový trh chce Refresher rozšiřovat svůj obsah a posílit svůj tým.

 

Zdroj: Refresher/Ivan Koribanič

 

Slovenská a česká verze Refresheru má celkem 3 miliony unikátních uživatelů a funguje i na doméně .com v anglické verzi. Rok 2022 společnost odstartovala s rekordními tržbami, které v kvartálním srovnání vzrostly meziročně o 104 %.

 

Refresheru se dařilo i v předchozím roce 2021, kdy firma dosáhla tržeb na úrovni 44 milionů korun a meziročně vyrostla o 77 %. „Jsem nesmírně rád, že se k hlasu moderní generace přidalo několik lokálních soukromých investorů a také jeden strategický ze zahraničí. I díky investici budeme moci pokračovat v růstu, zkvalitňování obsahu, inspirování, edukaci a bavení naší cílové skupiny na Slovensku, v Česku a na dalších trzích,“ říká Gábor Boros, CEO a zakladatel Refresheru.

 

Zdroj: Refresher/Ivan Koribanič

 

Podle investičního manažera platformy Crowdberry Jakuba Bachratého jde o investičně jedinečný případ spojení kapitálu soukromých investorů a strategického investora, se kterým Refresher získá nejen cenné zkušenosti, ale také partnera pro vstup na nové trhy. Zároveň jde i o ojedinělý případ, kdy se i pro soukromé investory otevřela možnost stát se spolumajiteli mediální značky.

Upozornit na chybu - pokud spatřuješ v článku nedostatek nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Náhledový obrázek: REFRESHER
NAHORU
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Nejčtenější články
Nyní
24 hod
7 dní
30 dní
Více z tématu Podnikání
více článků
Sponzorované články
více článků
Další news více news
Mohlo by tě zajímat
Přejít na úvodní stránku
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více