Refresher získal investici téměř 50 milionů korun. Plánuje vstup na nový trh
Investiční kapitál pochází od soukromých investorů platformy Crowdberry a strategického investora z mediálního prostředí, společnosti Central Media Group.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Refresher získal investici téměř 50 milionů korun. Plánuje vstup na nový trh
Investiční kapitál pochází od soukromých investorů platformy Crowdberry a strategického investora z mediálního prostředí, společnosti Central Media Group.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Portál Refresher získal investici v hodnotě téměř 50 milionů korun od soukromých investorů slovenské investiční platformy Crowdberry a maďarské mediální společnosti Central Media Group. Kapitál z investice plánuje využít zejména ke zrychlení expanze na českém trhu a také chce vstoupit na další středoevropské trhy s cílem vybudovat lifestylový mediální portál na mezinárodní úrovni. Kromě vstupu na nový trh chce Refresher rozšiřovat svůj obsah a posílit svůj tým.
Slovenská a česká verze Refresheru má celkem 3 miliony unikátních uživatelů a funguje i na doméně .com v anglické verzi. Rok 2022 společnost odstartovala s rekordními tržbami, které v kvartálním srovnání vzrostly meziročně o 104 %.
Refresheru se dařilo i v předchozím roce 2021, kdy firma dosáhla tržeb na úrovni 44 milionů korun a meziročně vyrostla o 77 %. „Jsem nesmírně rád, že se k hlasu moderní generace přidalo několik lokálních soukromých investorů a také jeden strategický ze zahraničí. I díky investici budeme moci pokračovat v růstu, zkvalitňování obsahu, inspirování, edukaci a bavení naší cílové skupiny na Slovensku, v Česku a na dalších trzích,“ říká Gábor Boros, CEO a zakladatel Refresheru.
Podle investičního manažera platformy Crowdberry Jakuba Bachratého jde o investičně jedinečný případ spojení kapitálu soukromých investorů a strategického investora, se kterým Refresher získá nejen cenné zkušenosti, ale také partnera pro vstup na nové trhy. Zároveň jde i o ojedinělý případ, kdy se i pro soukromé investory otevřela možnost stát se spolumajiteli mediální značky.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.