hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Disrupter - Podnikání

PPF se dohodla se Škodou Auto na prodeji názvu a loga s okřídleným šípem

Legendární znak okřídleného šípu bude od roku 2029 používat jen automobilka Škoda Auto. Strojírny Škoda Group, které patří pod PPF, totiž značku prodaly.

Kuni Nguyenová
23. červen 2022, 15:46 Čas čtení: 0:43
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
PPF se dohodla se Škodou Auto na prodeji názvu a loga s okřídleným šípem
Zdroj: ČTK/Štěrba Martin
Odebírat newsletter REFRESHERu
10 nejlepších článků Refresheru, jednou za týden. Pokud tě emaily přestanou bavit, tak je kdykoli zrušíš. Zadáním emailu souhlasíš s podmínkami portálu.
Disrupter - Podnikání
0
Kuni Nguyenová
23. červen 2022, 15:46
Čas čtení: 0:43

PPF se dohodla se Škodou Auto na prodeji názvu a loga s okřídleným šípem

Legendární znak okřídleného šípu bude od roku 2029 používat jen automobilka Škoda Auto. Strojírny Škoda Group, které patří pod PPF, totiž značku prodaly.

Kuni Nguyenová
23. červen 2022, 15:46
Čas čtení: 0:43
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
PPF se dohodla se Škodou Auto na prodeji názvu a loga s okřídleným šípem
Zdroj: ČTK/Štěrba Martin

Investiční skupina PPF na svém webu oznámila, že prodala automobilce Škoda Auto ze skupiny Volkswagen práva ke značce Škoda.

 

PPF totiž vlastní plzeňského výrobce kolejových vozidel Škoda Group, kdežto Škoda Auto se zaměřuje na výrobu osobních automobilů v Mladé Boleslavi. Obě skupiny přitom léta užívají stejnou značku. Dohoda má tak ukončit tyto neshody a veškeré známkoprávní spory. 

 

Škoda Group tak může název Škoda i znak okřídleného šípu používat až do roku 2029. Cenu za prodej práv ovšem PPF nezveřejnila. „Zůstáváme hrdými nositeli odkazu Emila Škody, který položil základy rozvoje průmyslu v Plzni i celém Česku. Nicméně přišel čas respektovat realitu a vyřešit neshody ohledně rozsahu práv, kdy pod stejnou značkou působí na trhu zcela rozdílné produkty,“ uvedl investiční manažer průmyslové divize skupiny PPF a předseda dozorčí rady Škoda Transportation Stanislav Kuba.

 

Dohoda podle něj pomůže plzeňské Škodovce udělat zásadní krok směrem do budoucnosti. „Chceme být firmou nabízející nejen jednotlivé prostředky hromadné dopravy, ale celá řešení pro moderní mobilitu,“ doplnil.

 

Logo s okřídleným šípem si nechala Škodovka zaregistrovat jako ochrannou známku v prosinci 1923. Text Škoda k němu připojila v roce 1937.

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Zdroj: ppf.eu, skoda-auto.comNáhledový obrázek: ČTK/Štěrba Martin
NAHORU
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější články
Nyní
24 hod
7 dní
30 dní
Více z tématu disrupter
více článků
Sponzorované články
více článků
Další news více news
Mohlo by tě zajímat
Přejít na úvodní stránku
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Zavřít