Jak být produktivnější v práci? Ptali jsme se manažerů velkých firem jako Ikea, McDonald's či Henkel
Manažeři ve víru povinností musí svůj čas organizovat opravdu efektivně. Někomu vyhovuje tvůrčí chaos, jiní potřebují striktní rozdělení úkolů.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Jak být produktivnější v práci? Ptali jsme se manažerů velkých firem jako Ikea, McDonald's či Henkel
Manažeři ve víru povinností musí svůj čas organizovat opravdu efektivně. Někomu vyhovuje tvůrčí chaos, jiní potřebují striktní rozdělení úkolů.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Všichni jsme se už ocitli v situaci, kdy nás zavalil příval úkolů a najednou jsme nevěděli, „kam dřív skočit“. Každý den má jen 24 hodin a ten pracovní ještě méně, a proto je důležité zorganizovat si ho tak, aby úkoly odsýpaly.
Manažeři velkých firem o tom vědí své. Přiznávají, že i pro ně je občas náročné soustředit se, ale už si našli „vychytávky“, jak těžká období zvládnout. Jejich techniky, zlepšováky a tipy na produktivitu by mohly posloužit jako inspirace i tobě.
Pokud si chceš přečíst více tipů od podnikatelů a manažerů nebo inspirativní příběhy úspěšných firem, sleduj ekonomickou podstránku Refresheru Disrupter. Naši práci můžeš podpořit tak, že se přidáš do klubu Refresher+. Získáš přístup ke všem exkluzivním článkům a další výhody.
Helena Windisch, manažerka korporátních vztahů Heineken Slovensko
V rámci své práce využívám různé aplikace, které mi pomáhají zpřehlednit pracovní den a zefektivnit pracovní postupy. Nejčastěji využívám aplikaci iMind map, díky které si můžu utřídit myšlenky, zamyslet se nad vizemi a cíli či promyslet plánované kroky.
Další z mých oblíbených aplikací jsou Remember The Milk a Microsoft One Note.
Umožňují mi organizovat jednotlivé pracovní úkoly, zaznamenat poznámky a důležité
úkoly ze setkání a diskusí. V případě vedení intenzivnějších projektů jsem obvykle upřednostňovala aplikaci Asana, která nabízela jasný přehled vývoje úkolů a procesů.
Co se dozvíš po odemčení?
- Kdo má stále v oblibě staré dobré notesy.
- Co pomáhá na uvolnění manažerce obchodního domu Ikea.
- Proč se PR manažerce pro společnost McDonald's vůbec neosvědčil „to do list“.
- Které aplikace fungují v naší redakci.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.