Luxusní zboží na vzestupu. Hermés a LVHM hlásí prudký růst tržeb
Nadšence do drahých kabelek letos popadla chuť utrácet a průmysl s luxusním zbožím je v plné síle. Tržby firem Hermés a LVHM se během tří měsíců zvýšily o více jak čtvrtinu.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Luxusní zboží na vzestupu. Hermés a LVHM hlásí prudký růst tržeb
Nadšence do drahých kabelek letos popadla chuť utrácet a průmysl s luxusním zbožím je v plné síle. Tržby firem Hermés a LVHM se během tří měsíců zvýšily o více jak čtvrtinu.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Francouzský výrobce luxusního zboží Hermés hlásí úspěšné prodeje za kvartál letošního roku, a to navzdory koronavirové krizi a válce na Ukrajině. Během tří měsíců dosáhly jeho tržby 2,8 miliardy eur, v přepočtu 68 miliard korun. V porovnaní se stejným obdobím v loňském roce narostly o 27 procent, původně se přitom počítalo s růstem o 15 procent. Informuje o tom TASR s odkazem na agenturu Reuters.
Motorem růstu je vysoký odbyt po luxusních doplňcích v Evropě a Spojených státech. Hermés vsadil na své ikonické kabelky Birkin a Kelly, které se podílely na polovině tržeb. Tržby této divize narostly o necelých 16 procent. Segment doplňků zaznamenal růst o 44 procent, u hodinek to bylo o 62 procent.
Abys článek mohl dočíst, stačí se přihlásit.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.